Dumma mig

Haha, ni ska få höra en lite rolig grej som hände idag. Jag har jobbat från klockan 9.15 imorse så jag bestämde mig för att ta med mig träningskläderna till jobbet för att slippa åka hem emellan. Ni vet hur lätt det är att sjunka ner i fotöljen och fastna där. Men jag packade i alla fall ner allt (trodde jag) men väl på jobbet inser jag att jag glömt hörlurar och blir fett irriterad över det men känner att det får väl gå utan idag. Men när jag kommer till gymmet och packar upp min väska ser jag att jag inte har något linne med mig utan bara två sportbhar. Oj va trött på mig själv jag blev. Jag till och med frågade en tjej bredvid om hon tyckte man kunde träna i bara sportbh haha. Jag skämms verkligen inte för min kropp, tvärt om är jag otroligt bekväm i min kropp men något jag hatar är när folk tittar och stirrar. Jag vill träna ifred och jag märkte att när jag lyfte blicken kom jag på en efter en att stirra på mig...Dock var det ganska skönt att bara träna i sportbh. Men håller mig nog till en linne i alla fall haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback