Calvin Klein

Hej på er! Hur mår ni? Ursäkta min frånvaro här men jag har haft fullt upp med att komma in i mina nya rutiner. Det är så himla roligt att jobba men oj va ovan man är. Jag blir väldigt trött efter en jobbdag men ja trivs väldigt bra. Antar att jag vänjer mig snart. Jag har verkligen kommit in bra i träningsrutinerna i alla fall. Är supermotiverad och känner verkligen att jag presterar bra.Träning kommer ni få mycket av här framöver. 
 
Åh, idag beställde jag något jag har tänkt köpa länge, Calvin Kleins snygga underkläder. Tycker det är så mysigt och snyggt med dessa. Det är sexigt på ett mysigt sätt liksom. Jag älskar sportbhar så tycker detta blir liksom en snygg vardagsbh. Har aldrig testat dem men hoppas det blir bra och är hypade av en anledning ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback