Liseberg

Igår var vi ju på Liseberg och det var verkligen så mysigt att gå där igen. Dock är jag väldigt höjdrädd och åker inte speciellt mycket så jag tittade mest på. Som tur är hade jag en till med mig som inte heller gillar höjder så vi gick och drack kaffe och tittade på. Det är verkligen en härlig känsla att bara gå där inne. Det är lixom så mycket glädje och lycka i allas ögon så man blir helt varm själv. 
 
Dock var det en insidet precis innan vi skulle gå in i parken. En mamma med barnvagn är på väg ut och bredvid henne går en skrikande unge, kanske 6 år. Denna unge var något av det värsta jag sätt. Hon skrek och drog i sin mamma, skakade barnvagnen och till slut slår hon till sin mamma. Rejält också. Då ber mamman henne att lugna sig men då bara ungen lägger sig och skricker på marken så mamman får nästan försöka draa med henne. Jag blev verkligen upprörd hur en unge kan bete sig så illa mot sin mamma och dessutom precis efter den har fått gå på Liseberg. Riktig monsterunge.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback