Höstens kosttillskott

PWO från fitnessguru. Denna har jag testat förut men i en annan smak och jag älskar den. Den är perfekt att ta innan träning om man inte känner sig helt pigg. Den gör en alert och vaken men inte hyper. Så denna rekomenderar jag varmt!
 
Proteinpulver från Holistic. Detta proteinpullvret är jag så nöjd med. Den har sjukt få ingridienser och alltså inga onödiga tillsatser. Jag vill äta så naturligt som möjligt så detta är toppen. Smakar dock inte så gott men mixar man ner en banan i så blir det perfekt. Också något jag rekomenderar varmt.
Chlorella från Holistic. Chlorella är en alg som innehåller all näring du behöver. Jag har aldrig testat det själv men har hört mycket gott om det så tänkte att det blir perfekt att ha i mina morgonsmooties. Har någon av er testat? Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Åh, det verkar spännande att testa!

2015-08-28 @ 16:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback