Födelsedagsoutfit

Jag håller på att planera vad jag ska ha på mig när jag fyller år. Vi ska ut och äta på ett kul ställe här i Göteborg och sen ska vi ut och dansa. Jag är lite sugen på klänning men har ingen aning om vilken jag ska ta i så fall och om det ens är väder för klänning. I så fall är jag sugen på en svart klänning jag har med tunna axelband, riktigt snyggt. Eller min Carin Wester klänning med svansar och kedja i ryggen. Den är ju dundersnygg. Men sen ska vi ju ut och dansa också. Är lite sugen på en jumpesuit i guldnyas kanske eller bara svarta, utsvängda byxor med en snygg blus. Ja ni hör ju. Ingen aning. 
Här ser ni klänningen på Kenza. Har även blusarna i båda färgerna hehe. Kanske blir någon av dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback