Fall/Winter

Jag har precis städat lite i min garderob och smygplockat lite bland mina höstkläder. Hösten är min absoluta favoritårstid och det är också då modet blir fantastiskt. Ett måste som jag har i garderoben som jag verkligen använder hela tiden är mina Acne halsdukar. De är verkligen helt underbara. En annan sak som jag känner är ett måste i höstgarderoben är en snygg kappa. Jag har en svart som jag verkligen älskar. Sen massa stickat såklart. Hunkydory brukar vara proffs på höstkläder. Alltså förra årets kollektion var fantastisk. Jag ville ha allt och det blev en del där ifrån också.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Såå fint så!

2015-08-03 @ 22:16:28
URL: http://linaohlsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback