Norge del 2

Dag två var det dags att ta sig till ett kännt ställe i Norge, nämligen Bolten. Det är alltså en sen som sitter fast mellan två bergväggar 1000(!!!) meter över vattnet. När vi kom fram visade det dig att det var en hajk på 6 timmar till platsen och inte en lätt sådan. Det var både brant och snö på många ställen. Men det var bara att göra det. Jag hade bara mina niketräningsskor att pulsa i snön med och är dessutom ganska höjdrädd så egentligen var det inte min grej alls. Men det var faktiskt rätt kul ändå, nu har man lixom klarat det också. Tyvärr var jag väldigt rädd när vi kom fram till den fantastiskt vackra platsen så jag kunde inte riktigt njuta men det är tur att jag har bilder att titta tillbaka på i lugn och ro. Se och njut!
 
 

Kommentarer
Postat av: Caroline Blomberg

Ser underbart ut!

Svar: Det var det verkligen! :)
Malin Henriksson

2015-06-24 @ 18:04:17
URL: http://carolineblombergs.se
Postat av: therese

Va men gud vad coolt!! Ser ju jätte läskigt ut att stå på stenen haha :D

Svar: Det var det!! Jag stod typ 5 meter från kanten hela tiden! XD Så sjukt läskigt! Är lixom ett 1000 meter stup rakt ner! Men otroligt vackert och häftigt!
Malin Henriksson

2015-06-24 @ 18:54:14
URL: http://theresehansen.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback