Skitresa

Asså åh!! Är så sjukt irriterad samtidigt som jag bara vill skratta... Först när jag skulle åka hem från Göteborg C så gick jag till nya espresso house för att köpa en macka. Så visar jag mitt studentkortet via nätet som jag brukar göra då jag inte har hunnit uppdatera appen och då påstår hon som ska ta betalt först att hon inte ser???!!! Asså va? Och sen att "vi accepterar bara via appen"...asså snälla! Appen är ju en genväg till hemsidan?! Så sa jag bara "men då går jag till det andra då för där funkar det alltid" och sagt och gjort. Inga problem där. Sen när jag sätter mig på tåget kommer det två idiotkillar och sätter sig på andra sidan. Och vet ni vad de gör?! De sätter på musik i en högtalare och spelarsuperhögt och så ser jag att de sitter med en stor flaska alkoholhaltig dryck och båda är snorfulla och öppnar lixom en ny flaska och klockan är lixom ett? Så tragiskt... Så vad ska man säga? Hon på espresso house ska nog egentligen inte jobba med service och de killarna...asså det är ju bara synd om dem. 

Kommentarer
Postat av: ISA

Men sådana där "småsaker" kan ju göra en sjukt jäkla lack alltså :O

2015-07-15 @ 15:43:14
URL: http://isabyl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback