Make up

Åh, så himla typiskt! Det blev ingen fotografering här nere då jag upptäckte att jag har glömt allt mitt smink hemma. Bra jobbat liksom. Jag sminkar mig sällan till vardags om jag inte ska på stan eller ut och äta eller så. Men kan gå utan på stan ibland också. Men jag tänkte jag kunde visa vad jag använder för smink oftast. Jag gillar mineralsmink och har fastnat väldigt mycket för bareminerals produkter. Tycker det blir ett vackert och naturligt resultat med det. Sen använder jag Smashbox stora palett som nästan är den enda paletten jag äger, men den har verkligen allt. Halva är skimrig och halva är matt. Verkligen perfekta paletten. Vad gillar ni för smink?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback