Inredning

Gråa dagar som dessa sitter jag gärna inne och googlar runt på olika saker för att bli inspirerad. Någonting jag älskar att kolla runt på är inredning. Just nu har jag verkligen fastnat för rosé tillsammans med maror. Det är verkligen så himla fint. Tycker de kompliterar varandra så bra. Någonting jag vill ha är en lama i rosé där skälmen är lixom i stål och öppen. Vet inte riktigt hur man ska förklara men det är en sån som är på bilden. Verkligen så sjukt fin. Något jag älskar med inredning är att man kan ändra små detaljer som gör väldigt mycket som till exempel blommor och doftljus. Det är verkligen bästa knepet för att göra det hemtrevligt. Ett annat bra tips är att rama in och hänga upp citat som man blir inspirerad av. En annan sak jag också älskar att göra är att spara fina shoppingpåsar och ställa fram. Det ger lixom en känsla av lyx. Har ni några bra inredningsknep?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback