Gårdagen

Godmorgon eller ett sent sådant i alla fall. Jag och min pojkvän valde att sova ut idag så vi har precis ätit frukost. Gårdagen var verkligen fantastiskt härlig. Vi var hur mycket kompisar som helst och många som jag inte har träffat på länge så det var så himla roligt. Och maten var verkligen helt fantastisk, speciellt förrätten med getost, honung och spenat. Så himla gott. Efter middagen mötte vi upp ännu fler folk och gick till en nattklubb som heter Backstage för att dansa och hänga. Verkligen fantastisk kväll!

Snart ska vi åka in till stan och möta upp några kompisar vilket ska bli sååå mysigt! Ikväll ska vi äta den ankmiddagen vi pratade om igår. Ser jag mycket fram emot. 







Kommentarer
Postat av: ISA

åh vad härligt! sådana kvällar är ju guld <3

2015-07-19 @ 14:53:35
URL: http://isabyl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback