Inte tonåring längre

Idag är en dag som känns helt fantastisk, första dagen som 20 åring. Igår var min födelsedag och jag lämnade mitt liv som tonåring. Det kändes verkligen helt fantastiskt. Under de tre senaste åren på gymnasiet har jag varit omgiven av människor som jag inte riktigt har trivts med (absolut inte alla med de flesta) och också varit i en miljö som inte har inspirerat mig. Igår var en fantastisk dag och jag fick verkligen se hur fantastiska människor jag har i mitt liv. Dagen igår kändes verkligen som en vändning. Livet känns så fantastiskt bra och inspirerande nu. Att fylla 20 år kändes vekligen helt fantastiskt! Hejdå tonåren och hej fantasktiska livet!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback