min dag

Hej på er! Hoppas ni har en bra dag. Jag har precis kommit hem från stallet och sitter just nu och äter lite. I stallet har vi just nu så sjukt gulliga kaninungar. Så himla mysigt alltså. Tänkte ta med mig kameran imorgon och ta lite bilder på sötnosarna. Tänk att man kan bli helt till sig av söta saker. 
 
Senare ska jag åka på yoga vilket jag längtar så mycket efter. Det finns verkligen ingen skönare känsla för kroppen än efter ett yogapass. På tal om kroppen, ni har säkert hört om Katrin Zytomierskas besök hos MALOU. Det är ju en stor snackis just nu som jag tänkte diskutera i ett inlägg som kommer upp här lite senare. Men nu ska jag iväg på yoga. Hörs sen!
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Trevligt med yoga! :D Hoppas du får en härlig torsdag, kramar!!

Svar: Tack detsamma! Kram!! :)
Malin Henriksson

2015-09-24 @ 10:05:42
URL: http://fashionbyelin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback