Höstfavoriter

Vet ni? Hösten är faktiskt min absoluta favoritårstid. Det känns alltid superinspirerande med att starta igång alla rutiner som hösten kommer med efter sommarvilan. Jag trivs allra bäst med rutiner. Något annat som är fantastiskt med hösten är ju modet. Alltså behöver jag säga mer? Jag tror min garderob består till 70 % av kläder som är köpta på hösten. Det kommer så sjukt mycket snyggt. Jag tänkte visa er några gobitar som redan har fått flytta in i min garderob.
 
Första gråa tröjan är från Cubus och kostade 299 kr. Alltså hur perfekt är den inte? Bra jobbat Cubus! Jag älskar gråa tröjor och jag älskar också polotröjor så detta är ett helt klockrent plagg enligt mig. Beställde den nyss och jag hoppas att den är mjuk och gosig också. Denna kommer jag matcha med en svart kjol och höga stövlar. Nästa plagg är från Hunkydorys outlet så denna är från deras förra höskollektion. Jag har redan en del plagg från den kollektionen och har hyllat den en gång redan här på bloggen men den var verkligen fantastisk. Kommer matcha denna blus med svarta skinnbyxor och klackar. Nästa är ett par boots från Acne Studios som jag har tittat på väldigt länge. Pistols heter modellen. De är verkligen de perfekta skorna, lagom klack och otroligt snygg modell. Jag tror garanterat att dessa kommer användas tills de totalt faller ihop. Sista lilla grejen är ett nagellack från OPI som jag tycker gör bäst nagellack. Färgen heter beige och känns perfekt för alla tillfällen. Härligt med lite snygga naglar till hösten. 
 
Vad tyckte ni om detta? Hade ni velat se det i en video typ "höstinköp" så kan jag visa lite fler grejer också och visa det live? Hade det varit kul?
 

Kommentarer
Postat av: Tuuli

så fina saker! - vill förresten passa på att tipsa om att jag har en månadensblogg tävling på min blogg, länk till tävlingen finns under min header!

2015-09-26 @ 17:39:25
URL: http://nouw.com/tuuli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback