Classy

 
 
Blus - Filippa K / Shorts - Zara / Skor - VAGABOND / Väska - By Malene Birger
 
Åh, bara älskar denna outfiten. Den är vekligen så jag. Köpte nyss denna väskan och jag älskar den. Perfekt liten detalj för vilken outfit som helst. När vi fotade kom en 10 veckors gammal golden retreiver valp förbi och jag tror inte jag har sett något sötare eller kännt på en mjukare eller gosigare päls nogonsin. Den la sig ner och ville bli kliad på sin lilla mage och nafsade med sina vassa valptänder. Jag ville bara ta den och springa iväg haha! 

Kommentarer
Postat av: Lina

Älskar goldens! är själv uppvuxen med dem, helt underbara !

Svar: Ja, det är verkligen världens finaste ras!! :D
Malin Henriksson

2015-06-30 @ 20:57:03
URL: http://linaohlsen.se
Postat av: Emilia

superfina skor! :)

Svar: Ellerhur!! Och sååå sköna! :)
Malin Henriksson

2015-07-01 @ 00:44:59
URL: http://emiliaflorence.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback