Varm dag

Åh, idag har jag bara legat i solen och fått massa färg. Tror det är första sommaren på fem år som jag faktiskt blir lite brun då jag jobbat väldigt mycket de senaste sommrarna. Men denna sommaren bestämde jag mig faktiskt för att ta ledigt och det är det bästa jag gjort. Så otroligt skönt att verkligen få varva ner efter några stressiga år på gymnasiet. Jobba ska man ju ändå göra hela livet. Vi ska snart åka till affären och köpa med oss glass och jordgubbar och åka och sätta oss vid havet. Perfekt kväll! Hörs sen!
 

Kommentarer
Postat av: Malin Eriksson

Har läst lite på din blogg nu, och jag tycker att du har en jätte fin blogg med fina bilder. Dock så känns det som att du försöker framstå som perfekt, vilket jag tycker är lite synd då det kan påverka dina läsare så att de mår dåligt för att de inte har detta "perfekta liv". Jag skriver inte detta för att vara taskig eller för att trycka ner dig, jag skriver detta för att jag själv läste många liknande bloggar när jag var yngre och jag trodde då verkligen att alla andra hade perfekta liv. Detta gjorde att jag mådde väldigt dåligt, och började kommentera elaka kommentarer till bloggare. Du är säkert en fantastisk person men jag hoppas att du tänker till lite hur dina inlägg kan påverka dina läsare :)

Svar: Stort tack för din kommentar! Jättekul att du tycker det är bra kvalité på bloggen! Den har inte varit igång så länge än så jag är väldigt försiktig med vad jag delar med mig av just nu. Men lovar att jag kommer bryta av med andra inlägg också om det önskas och blir nog modigare framöver! Men allt som skrivs i bloggen är sant. Jag lever ett väldigt hälsosamt liv då jag aldrig äter onyttigheter (godis, chips m.m), aldrig dricker alkohol och tränar sex dagar i veckan. Och JA jag äter havregrynsgröt och dricker grön smoothie varje morgon. Jag försöker också alltid se positivt på livet och jobbar hårt för att komma dit jag vill. Allt det är sanning och med det jag skriver vill jag förmedla ett hälsosamt och inspirerande budskap. Vad skulle du vilja höra mer av? Något speciellt du undrar? Kram!
Malin Henriksson

2015-07-02 @ 23:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback