Mina favoritprodukter

Jag tänkte berätta lite om vad jag använder för produkter. Jag är väldigt mån med att ta hand om mig själv och är därför väldigt noga med vad jag använder. Här är mina favoritprodukter som används flitigt.
 
Hår:
 

 
REDKEN extreme serien (inte hårinpackningarna). Jag blev tipasd av min jätteduktiga frisör att använda dessa och jag är supernöjd. Redken extreme innehåller proteiner som håret kan absorbera och på så sätt återuppbygga sig då hår är uppbyggt av proteiner. Produkterna luktar underbart och känns lätta i håret. 
 
 
Moroccanoils repair serie. Denna hårinpackningen använder jag varannan gång jag tvättar håret och helst på helgerna. Har det i håret hela dagen för maximal verkan. Mrukar borsta ut det med min tangle teezer. Denna inehåller proteiner och vårdande olja som bygger upp håret. Jag använder shampot och balsamat när jag använder hårinpackningen. Man ska alltid ha i balsam efter hårinpackning för att försluta håret. Jag brukar också alltid skälja ur håret med iskallt vatten efter jag tvättat det.
 
 
Nashi arganoil. Denna doftar himelskt och är en storfavorit. Använder den alltid efter jag tvättat håret för att få glans och mjukhet. Har använt denna i flera år och älskar den.
 
Ansikte:
 
 
 
Bioline. Detta märket är sååå grymt. Lovar att det är dessa produkter alla disneyprinsessor använder. Jag använder desense serien och en skrubb som heter sweet tuch. Älskar dessa. Helt fantastiska. Vill man verkligen se skillnad på hyn så är dessa de bästa jag har testat.
 
Kropp:
 
 
 
 
Till kroppen gillar jag bodyshops produkter och min absoluta favorit är blåbär. Doftar underbart och känns härliga på kroppen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback