Nytt objektiv

I 20 årspresent fick jag ett nytt objektiv som kommer höja kvalitén på bilderna massor. I höst ska det fotas massa nya outfitbilder och bloggen ska lyftas markant. Foto är något som jag alltid har brunnit för så det kommer verkligen bli superkul. Mitt nya objektiv är ett Canon EF 40mm f/2.8 STM-objektiv. Det är ett porträttobjektiv men också fantastiskt att filma med med STM-tekniken. Inom en snar framtid är det också dags för en ny systemkamera. Som ni här är det massa kul på G!
En testbild, fin va?
 

Kommentarer
Postat av: yasmina

Va tycker du om objektivet hittills? Ser ju skitbra ut på testbilden! Är lite sugen på ett sånt objektiv :)

Svar: Jag ska ha plåtning den 7de så efter det kommer det mer bilder som du kan se och övgöra själv på men jag gillar det jättemycket. Ett perfekt objektiv till porträtt och typ matbilder haha ;) Men kika gärna in framöver så får du se lite outfitbilder med det också! Kram!
Malin Henriksson

2015-09-23 @ 17:59:27
URL: http://yasminas.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback