Höst

Jag sitter just nu i vårt uterum och regnet slår mot taket. Ikväll är Idol på TV och imorgon börjar jag nya jobbet. Det känns verkligen att hösten är här. Hösten är som ett nyår tycker jag. Man lämnar en härlig period av roligheter och en vardag utan rutiner till att komma tillbaka till en vardag där man jobbar framåt mot sina mål. Detta är mitt första år där jag inte kommer behöva gå tillbaka till skolan och det känns verkligen helt fantastiskt. Jag kan forma min vardag som jag vill och jag har hela världen för mina fötter. Min höst kommer handla om att ge allt och göra mitt bästa på mitt nya jobb samt köra stenhårt på min träning och även lägga ner mycket tid för kvalité på denna bloggen. Hösten är tiden då jag blir som mest inspirerad så det kommer hända mycket kul här. Hoppas ni får en fin dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback