Födelsedag

Jag hade verkligen en helt perfekt födelsedag. Mitt första uppvaktande fick jag av min pojkvän som skickade ett så himla fint blombud. Blommor blir man verkligen så himla glad av. Sen firades jag med en födelsedagslunch med skaldjur och hummer och min farmor hade gjort den traditionella smultrontårtan som jag alltid får på min födelsedag. Vi satt i uterummet och åt och pratade om hur fantastiskt det är att fylla 20 år. Medan vi åt kom vår granne förbi och lämnade en helt fantastisk orkidé. En stund senare kom en annan nära vän till familjen och lämnade en blomma. 
 
Sen åkte jag in till stan för att möta upp min bästis Becca och byta presenter med henne för hon har också fyllt år nyss. Sen gick vi till pinchos på avenyn och åt en så härlig tapasmiddag. Fram mot tio gick vi för att möta upp Daniel och Emilia på Le pain francais där det hade fixat en så fin överaskning. Där väntade en flaka rosé och en passionsfukttråta med fyverkerier i. Asså jag blev så himla glad. Där satt vi sen en stund och hade jättetrevligt innan det var dags att bege oss hem.
 
Jag är verkligen så glad för denna dagen. Det var underbart att få fira den med så fantastiska personer och jag har fått så mycket fina hälsningar från alla som betyder något. Jag är så tacksam för alla fina människor i mitt liv och jag älskar verkligen varenda en av dem. Tänk på det allihopa att se till att omge er med människor som gör er glada!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback